fredag 17 februari 2012

förmycketpåengång

just nu är jag sugen på...

blåbär med mjölk . mörk choklad . krokofanter . minestronesoppa . mamma teresas mixsallad . ny jacka . nya volkswagenbubblan . guldnougat . nappar . jaimes 5 timmars lammstek . ha en superstädad lägenhet . nytvättade sängkläder . mulberry evelina hobo soft large . helmut newtonfoton . ansiktsmask . nya doftljus från tine K . en god olivolja . doften av liljor . skumtomtar . smörstekt röding på ven . mormors rotmos . nymanikyrerade naglar .  semesterbrun kropp . österrikes alper . hembakat bröd . london med tjejerna . att klockan ska slå 16 . nya elle mat & vin . ankan på origens i barcelona . gulasch . och såklart Amin .






2 kommentarer:

paulina sa...

Hahaha, med tanke på detta inlägg och att du saknar Amin borde jag ju givetvis förstått att det var du!

Men åh, tack söööta du. Kul att du gillar!
Jag älskar ju mat så givetvis överlycklig över din blogg också! Fasen vad lyxigt med pilgrimsmusslor också, det är så jävla gott. Tror dock inte att jag kan övertala L med det!

Hur är det med dig snygging?
Hur lever livet?

PUSS

Matfabriken sa...

Haha! Du får övertyga honom! Pilgrimsmusslor är ju bland det godaste som finns :)

Med mig är det bara bra! Allt rullar på som vanligt här nere. Hur är det med dig? Hörde något om USA?? Vas spännande!

PUSS!